Shop Mobile More Submit  Join Login
Adventures With Jeff The Killer - PAGE 74 by Sapphiresenthiss Adventures With Jeff The Killer - PAGE 74 by Sapphiresenthiss
:iconpervylaughingjackplz: !!!
I almost died drawing that photo on the wall in the first panel though... :laughing:




Comments very welcome! 

Next page: Adventures With Jeff The Killer - PAGE 75 by Sapphiresenthiss

Previous page: Adventures With Jeff The Killer - PAGE 73 by Sapphiresenthiss

Comic cover: Adventures With Jeff The Killer - COVER by Sapphiresenthiss
Add a Comment:
 
:iconjadewingtheshecat:
JadewingtheShecat Featured By Owner 1 day ago  Student Digital Artist
When I saw the picture in the first panel I laughed SO LOUD, and my window was opened. I'm pretty sure I woke up the entire neighborhood since I heard a couple of my neighbors yell at me threw their windows. PPFFFTTTTT!!!!!!! LOL! 
Reply
:iconfungamergirl:
Fungamergirl Featured By Owner Aug 8, 2015  New Deviant
NOOOOOOOO! NO JACK YOU LOVE JEFF DUDE YOU BROKE MY. HEART MAN💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
Reply
:iconcozed15:
cozed15 Featured By Owner Aug 4, 2015  New Deviant
Lucid:*looks at jeff then L.J Oh this won't turn out very sweet
Reply
:icondiamondogs1:
diamondogs1 Featured By Owner Aug 3, 2015
I'm about to suffocate from laughing so much at Jeff's rage face.... he looks sooo out of place but it's funny
Reply
:iconalyssa23459:
Alyssa23459 Featured By Owner Jul 30, 2015  Hobbyist General Artist
XD 150 flirts XDDDD 150!!!!!
Reply
:iconsapphiresenthiss:
Sapphiresenthiss Featured By Owner Jul 30, 2015  Hobbyist Digital Artist
Let's be happy it's not 200 X'DD
Reply
:iconshadowrose10001:
shadowrose10001 Featured By Owner Jul 27, 2015  New Deviant Hobbyist Artist
Someones jealous~*wiggles eyebrows*
Reply
:iconaerisisnotonfire:
aerisisnotonfire Featured By Owner Edited Jul 23, 2015  New Deviant
*chants* sOmEOneS JEALOUSSSSSSSSS *wiggles eyebrows at jeff* Them eyebrows Chica Eyebrows Chat Emoticon Demoman's Crazy Eyebrows (TF2 Chat Icon) Freddy eyebrows Foxy dem eyebrows Bonnie eyebrows Rose's Creepy Eyebrows Icon Springtrap Eyebrows Springtrap is Watching You (Chat Icon) Thomas the Tank Engine Chat Icon Chica eyebrow wiggle Intense Eyebrow Wiggle Sweg (Hitlerspimp)ChatIcon! Springtrap eyebrow wiggle Bill eyebrow wiggle Toy Bonnie eyebrow wiggle Jake Eyebrows BMO Eyebrows Finn Eyebrows Princess Bubblegum Eyebrows SpringTrap Eyebrow Icon Marionette Eyebrow Icon Zach's Eyebrows Gunter Eyebrows Bready eyebrow wiggle icon Bonnie Eyebrow Icon Mangle Eyebrow Icon Ice King Eyebrows Rednie Eyebrow wiggle Tom Eyebrow wiggle Ana eyebrow wiggle BB Eyebrow Icon LSP Eyebrows Dora Eyebrows Marceline Eyebrows Flame Princess Eyebrows nsyu eyebrow wiggle BONNIE EYBROWS Lemongrab Eyebrows Chicadee Eyebrows Wiggle (Vinesauce) Joel's Mario eyebrow wiggle (emote) Lich Eyebrows Negativitron... 
Reply
:iconhowaboutno2525:
HowAboutNo2525 Featured By Owner Jul 22, 2015  Student
 I could not stop giggling at the photo in the first panel xD
Reply
:iconcozed15:
cozed15 Featured By Owner Jul 19, 2015  New Deviant
Lucid: so I heard you enjoy suicide? I DREAM it*stares at lucifer
Reply
:iconsilviastarlight5:
SilviaStarlight5 Featured By Owner Jul 11, 2015  Hobbyist Traditional Artist
MAKE A PLZ OUT OF JEFFS FACE IN HE LAST PANEL!!!!!
Reply
:iconotakubakaneko13:
OtakuBakaNeko13 Featured By Owner Jun 29, 2015
Oh my gosh, Jeff's face in the last panel XD
I'm literally crying from laughing so hard
Reply
:iconclouisery:
Clouisery Featured By Owner Jul 2, 2015  Hobbyist General Artist
i KNOW!!!! *falls over laughing*
Reply
:iconotakubakaneko13:
OtakuBakaNeko13 Featured By Owner Jul 3, 2015
'Tis a beautiful thing. 
It's more or less identical to the face I make when teachers assign essays less than a week before they're due. XD
Reply
:iconclouisery:
Clouisery Featured By Owner Jul 4, 2015  Hobbyist General Artist
LOL!
Reply
:iconalexandrainsanity:
AlexandraInsanity Featured By Owner Apr 24, 2015
Laughing Jack.. Don't Go there. Jeff Will Tear Your Candy Cane Nose Off.. And We Have Gutting Lessons On Monday l:C
Reply
:iconderpy-jeff-fangirl:
derpy-jeff-fangirl Featured By Owner Apr 18, 2015  Student General Artist
jeff is gonna rage...
Reply
:icontoxicbluethemurder:
ToxicBlueTheMurder Featured By Owner Apr 18, 2015  Student Digital Artist
:o....... L.J Jeff's Gonna Kill you..
Reply
:iconsam-the-demon:
Sam-the-Demon Featured By Owner Apr 5, 2015
omg Jeff's face Laugh LOL Laugh LOL Laugh LOL Laugh LOL Laugh LOL 
Reply
:iconbonnie-cpps:
Bonnie-CPPS Featured By Owner Mar 20, 2015  Student Artist
Jeff: *DERP RAGEFACE* Ok I'll be right back...! *Runz outside to Bonnie*
Me: *Reading book* *Turns around* ...What...
Jeff: *SCREAMZ*
L.J,E.J,Ben,Toby,Hoody,Masky,Mahigun,Smile,Doggies (I dont wanna write their names XD), Satan: What was that?!
Me: Ow... My freakin' ears
Reply
:iconpuppybaby15:
PuppyBaby15 Featured By Owner Apr 23, 2015  Hobbyist General Artist
Mr.Satan.....it's called, the call of the idiots, unfortunately you are surrounded by them... 
Reply
:iconcobragirl369:
cobragirl369 Featured By Owner Mar 21, 2015  Hobbyist Artist
Just your local idiots
Reply
:iconbandgirlinneedoftees:
Waiwaiwait... PLEASE tell me Jeff's face in the last panel is a sticker!!!
Reply
:iconflowstorm:
Flowstorm Featured By Owner Mar 2, 2015
Hahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh *Trying to contain laughter but fails*hhhhhhhaaaaaaaaaaaaahhhhhh
Reply
:iconxxwhovenxx:
xXWhovenXx Featured By Owner Feb 23, 2015
Laughing jack was not born like that! Hes a big prev and just want to Be with Satan >:L
Reply
:iconh-o-o-d-i-e:
H-O-O-D-I-E Featured By Owner Feb 16, 2015  Student Artist
Jeff be peanut bitter and jelly
Reply
:icongorillaz-fangirl:
Gorillaz-fangirl Featured By Owner Feb 5, 2015  Hobbyist Digital Artist
Jeff's face:last panel!!!!! he's like:*DERP* OMFG
Reply
:iconkawaiikanekuma:
KawaiiKaneKuma Featured By Owner Jan 13, 2015  Hobbyist Digital Artist
OMG HAHA.
LJ, Jeff is gonna kill you if you don't stop flirting with Satan XD
Reply
:iconsdrseries:
SDRseries Featured By Owner Jan 10, 2015
Omg Jeff, dat face doe. X3
Reply
:iconhuakeriasan:
Huakeriasan Featured By Owner Jan 1, 2015  Hobbyist Interface Designer
i just noticed it was Lucifer who was flirting with him ( his tail was at least ... XDD ) 
Reply
:iconmayoko93:
Mayoko93 Featured By Owner Dec 17, 2014
Omg L.J. stop flirting with Satan. You are upsetting Jeff. 
Reply
:iconmayoko93:
Mayoko93 Featured By Owner Dec 17, 2014
Omg L.J. stop flirting with Satan. You are upsetting Jeff. 
Reply
:iconcobragirl369:
cobragirl369 Featured By Owner Nov 21, 2014  Hobbyist Artist
That is hilarious!
Reply
:iconrebeccathekat:
RebeccaTheKat Featured By Owner Nov 18, 2014  Student Digital Artist
Jeff looks Pissed off out of his mind right now!!! XD
Reply
:iconxxask-clawxx:
xXAsk-ClawXx Featured By Owner Nov 7, 2014  Hobbyist Artist
interesting housedecorations indeed ^^
Reply
:iconblackandwhite202:
BlackandWhite202 Featured By Owner Nov 7, 2014  Student Digital Artist
Jeff is not happy XD
Reply
:iconrobloxharo2:
Robloxharo2 Featured By Owner Nov 6, 2014
L.J is the gayest
Reply
:iconxxask-clawxx:
xXAsk-ClawXx Featured By Owner Nov 6, 2014  Hobbyist Artist
L.J. YOU CHEATER!
Reply
:iconxxfrozenheartxxx:
XxFrozenHeartXxX Featured By Owner Nov 6, 2014
AH Oh I'm in love with Satan... He is so F*cking sexy *dribble*
Reply
:iconmissticci:
MissTicci Featured By Owner Nov 4, 2014  Hobbyist Artist
I agree. What Jeff said.
Reply
:iconpokemon1ranger1airt:
Pokemon1ranger1Airt Featured By Owner Oct 23, 2014  Hobbyist Artist
wow... i never thought satan ould be so chill, or such a flirt.... lol
Reply
:iconivarovich:
Ivarovich Featured By Owner Oct 9, 2014
That painting in the 1st pic reminds me of the GameGrumps...
Reply
:iconpokemon1ranger1airt:
Pokemon1ranger1Airt Featured By Owner Oct 23, 2014  Hobbyist Artist
omg yes! Hey im grump im not sooooo gruump and this is game grumps!
Reply
:iconrebeccathekat:
RebeccaTheKat Featured By Owner Oct 6, 2014  Student Digital Artist
Nice face Jeff! XD, also, i don't think he wants anymore roommates XD
Reply
:iconthejade1026:
TheJade1026 Featured By Owner Nov 1, 2014
Jack is technically HALF cheating on him with Satan...
Reply
:iconticcitobysgirl:
TicciTobysgirl Featured By Owner Sep 28, 2014  Hobbyist Artist
jeff be jelly
Reply
:iconmaddy-the-proxy:
Maddy-The-Proxy Featured By Owner Sep 13, 2014  Hobbyist General Artist
omfg LOOOOOOOOOOOL! jeff's face is so funny XDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconpuppy-lover-74:
Puppy-Lover-74 Featured By Owner Aug 31, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
LMFAO!! LOL JEFF'S FACE IS PRICELESS!!!
Reply
:iconelfmoon3:
elfmoon3 Featured By Owner Aug 27, 2014  Student Digital Artist
Gomano toloth suma (if I see demon dick I swear)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 19, 2014
Image Size
4.0 MB
Resolution
1100×3077
Thumb

Stats

Views
43,260 (27 today)
Favourites
621 (who?)
Comments
6,260

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×